اخبار
اخبار
‫۱۰ ماه قبل، شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲، ساعت ۰۹:۴۵
نوع مطلب:خبر

تخفیف30 درصدی عوارضات صدورپروانه ساخت

تخفیف30 درصدی عوارضات صدورپروانه ساخت

به گـزارش مدیریت ارتباطات و روابـط عمومی شهرداری آمل، مظاهر کریمی رییس اداره درآمد شهرداری آمل در مورد تخفیف 30 درصدی عوارضات صدور پروانه ساخت در شهرداری آمل گفت: شهرداری آمل مطابق اجرای بند 1 ماده 1 بخش 3 تعرفه عوارضی سال 1402 ، تخفیف 30 درصدی عوارضات صدور پروانه ساخت به شرط پرداخت نقدی را در دستور کار خود قـرار داد. 

رئیس اداره درآمد شهرداری آمل ادامه داد: این طرح  به  بسترسازی رونق ساخت و ساز با رفع موانع صدور پروانه منجر می شود که این امر زمینه ساز ورود بخش خصوصی با سرمایه کلان را  فراهم خواهد کرد که در میان مدت و بلند مدت، آثار مثبتی را در عمران و آبادانی شهر به همراه خواهد داشت.

مظاهر کریمی تـاریخ شروع این طرح را از 10تیر ماه 1402 لغایت 29 تیر ماه 1402 عـنوان کرد و از متـقاضیان اخـذ پروانه خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از این تسهیلات به شهرداری های مناطق یک و دو مراجعه نمایند.  

وی با اشاره به اینکه شهرداری آمل در حمایت از طرح جوانی جمعیت نیز اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است بیان کرد: خانواده‌هایی که دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال هستند، برای دریافت پروانه ساخت و ساز از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار می‌شوند.