اخبار
اخبار
‫۱۰ ماه قبل، سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ساعت ۰۹:۴۱
نوع مطلب:خبر

نخستین خیابان غذا (فود استریت) در شهر آمل شروع به کار کرد

نخستین خیابان غذا (فود استریت) در بلوار آزادگان جنب پارک مینیاتوری راه اندازی شد.

نخستین خیابان غذا (فود استریت) در بلوار آزادگان جنب پارک مینیاتوری راه اندازی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، مهدی میرزاپور رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با اعلام این خبر افزود: به منظور ساماندهی اغذیه فروشان سیار در سطح شهر و همچنین ایجاد شور و نشاط اجـتماعی و بهره مندی خانواده ها، مسافرین و گردشگران از انواع اغذیه و نوشیدنی های گرم و سرد سالم و بهداشتی، نخستین خیابان غذا (فود استریت) در شهر آمل راه اندازی گردید. 

ریاست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی خاطر نشان کرد: جهت تأمین سلامت عمومی شهروندان و رعایت مسائل بهداشتی، درکلیه مراحل آماده سازی و عرضه مواد غذایی، کارشناسان اداره بهداشت و درمان ، اصناف و اماکن بطور مداوم نظارتهای لازم را بر نحوه عملکرد غرفه داران انجام خواهند داد. 

وی اظهار داشت: با استقرار کانکس های مواد غذایی در خیابان غذا انواع غذاهای کبابی، ساندویچ و فست فود، آبمیوه‌ و بستنی از ساعت ۱۶ عصر به شهروندان ارائه خواهد شد.

گفتنی است وجود چشم انداز رودخانه کبیر هراز، فضای زیبای پارک گردشگری مینیاتوری و همچنین مسیر سنگ‌فرش شده جهت پیاده روی خانوادگی از دیگر جاذبه های خیابان غذا در بلوار آزادگان می باشد.