‏ پاسخ 87 تماس ومشکل مردمی با سامانه 137 شهرداری آمل در مهر ماه ‏

1399/08/06

در مهر ماه سال جاری 87 شهروند آملی برای رفع مشکلات شهری خود با سامانه 137 تماس گرفتند که موضوعات مطرح شده پس از پیگیری اداره روابط عمومی شهرداری، در اسرع وقت رفع شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، سامانه 137 مستقر در اداره ی روابط عمومی شهرداری به صورت تمام وقت در خدمت شهروندان فهیم آملی است. مشکلات و درخواست های مطرح شده شهروندان در این سامانه به مدیریت شهری منتقل و به طور جدی تا رفع کامل پیگیری می شود.  

بنا براین گزارش در مهرماه از مجموع 87 تماس ثبت شده در سامانه، 42 تماس مربوط به سازمان پسماند، 18 تماس مربوط به اداره عمران، طراحی و نظارت، 9 تماس سازمان مشاغل شهری، 14 تماس حوزه ساخت و ساز غیر مجاز ،  2 تماس برای  اداره زیبا سازی و 2 تماس سازمان حمل و نقل و مسافر شهری بود.

 در این سامانه همچنین مشکلات دیگری اعم از : جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی، پاکسازی و لایروبی جوی ها، نظافت کوچه ها ثبت شد که نسبت به پیگیری و رفع آن نیز اقدام شد.

گفتنی است؛ شهروندان می توانند در شش حوزه خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک ، فرهنگی و اجتماعی، مالی و اداری، شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی با سامانه 137 پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری مناطق و سازمان های تابعه تماس گرفته و مشکلات خود را ثبت کرده تا به کارشناسان حوزه های مربوطه اطلاع رسانی و برای رفع آن پیگیری و اقدام شود.