راه اندازی نرم افزار موبایل 137 در شهرداری آمل

1398/05/12

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری آمل از راه اندازی نرم افزار تلفن همراه 137 شهرداری آمل که با هدف بیان مشکلات و تسهیل مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری آمل طراحی شده است، خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل ، امیر منوچهری آملی افزود:شهروندان آملی می توانند نرم افزار 137 را پس از نصب روی گوشی های هوشمند، هر گونه رخداد یا اختلال در خدمات‌رسانی مدیریت شهری را با موقعیت مکانی گزارش نمایند .
وی خاطر نشان کرد:همکاران روابط عمومی در سامانه 137 با ارسال گزارش های ارسالی شهروندان به واحد ها و سازمان های مرتبط درخواست و مشکلات انان را پیگیری خواهند کرد .
منوچهری ادامه داد: امکان ثبت و ارسال تصاویر از مشکلات و معضلات مرتبط با امور خدمات شهری از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا از طریق ارسال تصاویر (عکس و فیلم ) موقعیت و وضعیت بهتری از مشکلات مطرح شده را در اختیار کارشناسان سامانه 137 شهرداری قرار دهند.
وی امکان رهگیری پیام‌های ارسال شده تا مرحله حصول نتیجه را از دیگر مزیت های این نرم افزار برشمرد و اشاره کرد: نسخه اولیه نرم‌افزار برای سیستم‌های عامل اندروید طراحی شده و هم اکنون از طریق وب سایت شهرداری آمل و کافه بازار در اختیار شهروندان قرار دارد.

لینک کافه بازار:


https://cafebazaar.ir/app/com.satiaisp.rahyab137